keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Anteeksiiiiih D:: + uni!

KATTOKAA ROVANIEMI VÄLILEHTI! UUSI KUVA ;)))))

Anteeks tosi paljon ääää!! Mulla on ollu bloggerin kanssa vähän erimielisyyksiä niin en oo päässy kirjottaan.. Mutta joo! :D

Mun leikekirja on oikeesti jo 2cm paksu, vaikka siinä on täytetty ehkä varta jotain 20-30 sivuu :D Siis kui siistii ;3 Mutta, mulla ois aikeissa tehä pieni Robin- pehmo ;3 Oon jo kauan halunnu tehä sellasen, mut ei oo ollu materiaalia. Nyt sit teen sen huovuttamalla, koska on just oikeet värit!

Ja sit joo, mä niin sulin tässä yks ilta! Robin tykkäs facessa mun seinäkirjotuksesta jonka olin kirjottanu sen viralliselle sivulle <33 Mikä ois parempi ylläri tylsiin iltoihin? :)
Juu, sit ois aikeissa kans ostaa uus *R- koru, koska edellinen meni koulussa uinnissa/liikan tunnilla hukkaan pukkarissa :'( *khyynel*

Ja nyt näin "spessuna" eli ku lukijoita on kertyny yhtäkkii jo 9, en oo kirjotellu pitkään aikaan, nii kerron tässä vähän juttuja <3

Elikä nään Robinin mahollisesti kaks kertaa kesällä!! Kesäkuussa 29. päivä ja elokuussa 11.8. Uijui, sillon 11.8 on tullu täyteen tasan vuosi siitä ku näin Robinin ekaa kertaa, sit voisin sanoo sen sille ja sitsitsitsit! HUI OIKEESTIIII!!!
Miten jaksan oottaa ?!?!!?!?!!!

Ja sit mä aattelin kertoo tässä nyt KAIKKI lempinimet mitä oon Robinille keksiny/käytän :D Eli jos jollaki on sama, niin se ei tarkota sitä että mä oisin kopsannu. Oon käyttäny näitä aika kauan ;)

Eli:
Roppe, Robbe, Ropsu, Ropsutin, Lopin, Ropini, Ropin, Wobin, Nallekarhu, Urpo/Urpå, Apina, Tyhmä, Energiapakkaus, Söpöläinen, Gomisdus, Robamiitti, Ropamiiddi, Lisko, Banaani, Irokeesimies, Pelle.
En ees muista kaikkia :D:D Mutta tossa oli joitaki ;)

Sit se uni, vihdoin :D

Näin siis unta, että äiti vei mut yllättäen Robinin keikalle. Sit mä jäin aika kauas vaikka lavan eessä oli ihan tyhjää! Siinä ihan lavassa kiinni oli kolme-neljä tyttöä ja sit yks huito mulle et "tuu tänne!". Menin sitte ja käskin äitin lähtee.
Ku menin, nii siittä katos yhtäkkii kaikki paitsi yks. Meistä tuli hyvät kaverit ja paikka alko täyttyä!
Sit mun koulukaveri tuli kan sinne keikalle. Se ei jaksanu oottaa Robinia siinä, nii me mentiin jonnekki ihme leikkipuistoon koska se mun kamu halus XDD ! Sit se sali missä Robinin keikka oli, oli hirveen pieni! Elokuva teatterin salin kokonen =O hyvä et sinne mahtu hetää :D
 Sitku sanoin mun koulukaverille, et meen nyt takas sinne saliin, nii se oliki ihan täynnä! Mä sit iha pikkasen suutuin mun kaverille! Se oikeesti alko pänniin! X((((
Sit ku ku pääsin eturiviin, nii Roppe oli just sanomassa MULLE jotaki, nii arvatkaas... ISKÄ TULI JA HERÄTTI MUT KOULUUN!!!!! EIIIII D::::: Haluun tietää mitä Roppe ois sanonu ;(

Muttaaaaa, mä voisin alotella sitä Robin- pehmoo vähän ;) Moidoo, ja toivottavasti tässä riittää lukemista joksiki aikaa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti