maanantai 21. tammikuuta 2013

Isac & Robin

Njoo, näin pääs käymään :D
Eli tuli uus laulaja mun elämään, Isac nimeltään :3
Isac on TOSI hyvä laulaan ja myös hyvä ääni! Robinia kun oon kuitenki jo yli vuoden fanittanu tosi paljon, niin kyllä se urpo vie silti sen ykköspaikan. Isac on kuitenki kans yks mun idoleista.

Oon tässä tehny Isacille pari piirustusta ja yhen kollaasin. En kuitenkaan laita tähän, koska ne pitäs tallentaa FB:stä koneelle ja niin. En jaksa :DD

Ja heti ku Isacin eka sinkku tulee ulos, mä lähetän hälle fanipostia jossa on semmonen jännä nuottijutska. Tai en tiiä nuotti, mutta joku musiikkiin liittyvä "koriste" jonka oon tehny ite :) Tummilla väreillä niinku Isac mulle sano, et tummat on sen lempivärejä :)

MUTTA! Vaikka tää onkin "Elämää Robinin kanssa" niin päätin, että tänne pieni postaus Isacista. Ei haukku haavaa tee kuten on tapana sanoa :B

Muuten, jos joku ei huomannut, niin vaihdoin ulkoasun :D Mitäs tykkäätte? Kommentteja vain tulemaan :))

Ja kyselykin on päättynyt! Teidän äänestäneiden mielestä RObin on muuttunut eniten siis ulkonäöltään ja ääneltään. Mutta luonteeltaan, miten? Entä te jotka äänestitte "Jokin muu?" kohtaa, niin mitä meinaatte sillä? Kommentoikaa, mielipiteenne on kiva tietää!

2 kommenttia:

  1. Tosi kiva ulkoasu ! (:

    ps. Isac on ihana, Robbe on IHANIN ! <3<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitosta :)
      Jep, Isac on ihana, mutta Robin on se ainoa oikea urpo jonka tiedän :D

      Poista