torstai 17. tammikuuta 2013

Olen ollut jo VUODEN hullu Robin fani!

JEE!
Tänään tuli täyteen TASAN vuosi, ku kuulin ekan kerran Fontside Olliesta!
Arvatkaas mitä teen sen kunniaks?
No, popitan tottakai Frontside ollieta ja koon tähän tekstiin muistoja ja vanhoja kuvia Robinista.

No, pieni tarina ensialkuun jossa kerron fanituksen alun :D

Palataan ajassa 365 päivää taakseppäin:

Olin tietokoneella, facebookissa. Etusivulle tuli kokoajan, että kaverit julkaisivat Frontside ollien FB:hen. No, menin katsomaan sen mikä ei TODELLAKAAN ollut virhe! Tosin ensin olin, että "Hyhhyh! Ei mua tämmönen kiinnosta!". No, siitä vähän eteenpäin kuuntelin biisin. Mun reaktio oli suoraan sanottuna tämmöstä: ÄWWAWSÖPÖIHANAVOIHTAHTOONÄHÄLIVENÄ!❤ ❤ ❤

No, seuraavat päivät meni Frontside ollieta kuunnellessa. Fanitin kokoajan!

Siinä oli jonkin verran mun tarinaa fanituksen alusta. MUTTAH! Jotta tää vitsin postaus ois täydellinen, laitan niitä lupaamiani vanhoja kuvia jolloin ei ollut vielä puhettakaan, että olisin hullu fani ❤




Näyn kuvassa <3

Nyt popitan Frontside Ollieta <3<3<3<3

HUOM! KUN KIRJOITIN TEKSTIN OLI 16.1! MUTTA KUN JULKAISIN, NIIN 17.1!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti