keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Mun uni :3

Ja kyllä, Roppe kaatu samana päivänä rinteessä, ku näin tän unen! "Oltiin äitin kanssa jossaki ja oltiin just saatu tavarat mökkiin. Sit mä tiesin et Roppe oli laskettelemassa, nii menin hiihään siihen lähelle. Sit mä näin Ropen ja se lasketteli hyvin. No sit se kaatu yhtäkkiä pää eellä maahan ja sukset lähti irti. Sit mä olin ainoa siinä lähellä, niin tietenki menin auttaan. Poika oli tajukankaalla ja mä vähän taputtelin poskea ja kyselin kuuleekse ja mainittin nimen pari kertaa. Sit se nous istuun ja Samppa tuli siihen. Mä otin puhelimen valon ja katoin Robinin kasvoja, niin Ropen kasvot oli ihan arvilla. Lähettiin sit lähimpään kahvilaan. Mä pietin Ropesta kii ku talutin sen potkuriin istuun. Sit me lähettiinsillee, et Samppa meni eellä ja näytti tietä ja mä potkuttelin perässä. Sitku oltiin kahvilassa niin tarjosin kaikille kolmelle kaakaot, puhistin Ropen haavat ja sit lähettiin. Sit ku me oltiin kävelty vähän, nii mä olin ihan maassa, koska mulla kävi Robinia niiiin sääliksi! Sit Samppa ja Roppe otti mua kädestä kii ja sano et ei mitään hätää. Sitku oltiin mökeillä, niin tajusin et Robin asu mun naapurissa. Robin kysy multa, et nähtäskö huomenna, johon mä vastasin et joooo! Ja kävin halaamassa Roppee ja kävelin oman mökin sisälle. Sit äiti tenttas missä mä olin ja selitin, et "Robin kaatu ja me meniin Samppa, Robin ja minä käymään kahvilassa. Sit et me nähään huomenna." sit äiti nyökkäs ja vähän hymyili."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti