perjantai 7. joulukuuta 2012

Dissaajat, miksette ymmärrä?

Kirjotin Robinin dissaajille lyhyesti tekstin fb:n ja yt:n puolelle, mut haluun tehä vähän pitemmästikki, koska.. No, lukekaa tää eka!

Dissaajille:
Nonii, kuulkaas! Robin, tuo laulajahurmuri on ihminen siinä missä me muutki! Miks Robinia pitäis dissata, koska laulajan ura ei tee Robinista sen erikoisempaa mitä me muut. Vaikka Robin onki paljon telkkarissa sun muissa haastatteluissa, niin TERVEJÄRKISET HOI! Älkää te haukkuko Robinia. Robin on 14 vuotias nuori miehen alku, joka vaan toteuttaa omaa unelmaansa.
Ja joo, ymmärrän jos ette tykkää pojan laulusta tai tyylistä, mutta pitäkää se silloin omana tietonanne. Teette itsestänne naurettavia  ja lapsellisia käytöksellänne.

Itse en tykkää Tuulista, koska mielestäni matkii Robinia. No, en siltikään mene haukkumaan häntä facebookkiin tai Youtuben videoihin. Mihin teidän järki on kadonnu?

Ja Robin, me fanit välitetään susta ja tuetaan. Me rakastetaan sun musaa ja muutenki. Vaikka sä joskus urpoiletki, niin se ei tee meidän mielestä susta yhtään huonompaa mitä oot nyt! Mun pakko sanoo mun mielipiteet Ropesta:

Robin on komee, sulone ja söpö. Ulkonäön lisäks hänellä on aivan ihana lauluääni ja luonnekkin on sellainen, mitä en oo muilla pojilla ennen nähnykkään!
Sori ku mä tässä herkistelen, mut mun on tähän loppuun pakko sanoo et Robin...

Sä oot meidän fanien oma Urpo  Me ollaan sun tukena, ja oo ylpee siitä mitä sulla nyt on! 
Tää sun ura ei lopu lyhyeen jos se faneista on kiinni! 

"En mä koskaan susta irti päästää voi
 Sä oot kuin melodia
 Joka soi, joka soi, joka soi ja soi
 Luupilla mun korvissa!" 





1 kommentti: