maanantai 3. joulukuuta 2012

Robin unessa mukana

Elikkkääs.. Näin toissayönä unta :D
Tietenki, mutta siinä oli Robin myös :3

Elikkä, mä ja mun äiti mentii siinä unessa kauppaan. Citymarkettiin. Sit, äiskä lähti jonnekki vähä kauemmas ja mie menin kattoo elektroniikkaa. Sitte mä käännyin sinne, missä on kaikkii
kahvinkeittimiä, mikroja jne.
Sit siellä oli pöytä, tuoli, pöydällä pino Robin kortteja ja tussi.
Tuolilla istu sitte Robin! Mä sit sanoin sille tossa unessa, et "Mitä sä täällä yksin urpoilet?" Ku Robin siis teki siinä jotaki outoa :D

Sit mä sain nimmarikortin jossa oli keltasella, mustalla, siniselä, punasella ja lilalla eri tussilla kirjotettu sen nimmarit :33 Sit puhelimen takakanteenki Robin kirjotti.. Se meni sit vähän näytöllekki xD

Mun oli sit aapulla pakko tarkistaa puhelin :DD Se oli niiiiin todellisen tuntusta <33

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti