sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Tein siis tämmösen blogin koska......

... En jaksa alkaa kertoileen niille kavereille mun ihania kokemuksia, mielipiteitä ja muitakaan Robin juttuja kasvotusten, jotka laittaa heti naamansa sellaselle ilmeelle, että "jooo ei kiinnosta!" tai "taaaaas sitä Robinia, miten toi jaksaa?" ! Se on ärsyttävää!
Jos joku mun kaveri sattuu lukeen tätä, niin en ois tehny tätä jos mulle ei oltais silleen "taasko Robin?" tyylillä.. Miettikää ku te hehkutatte kokoajan samasta asiasta. En mäkään sano että "taaasko tuota?"

Nomutta! Tää EI oo siis fanisivu! Tää blogi kertoo mun elämästä, ja millasta se on ku Robin on kokoajan mukana c: Mutta erikseen mulla sitten on nää blogit:

• Omasta elämästä kertova blogi
• Mun koiran ja mun elämästä kertova blogi
• Robin Packalen epävirallinen fanisivu

Linkit lisään tuohon oikeaan reunaan, lukijoiden yläpuolelle, josta voi sitten katsoa niitä muitakin (:(:(:

Mutta nyt! Blogi on avattu, joten tänne sitten tulee mun elämää Robinin kanssa, eli millasta se on ku Robin on kokoajan mielessä, miltä tuntuu ku fanitan sitä TOSI paljon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti