lauantai 22. joulukuuta 2012

Päivittelen

Huu, en ookkaa pitkään aikaa päivitelly tänne. No, mä tässä näin taas outoa unta, jossa oikeesti piti olla Robin mein liikunnan open sijaan xD

Okei siis siinä unessa olin koulussa, ja sit "Robin" tuli luokkaan. Sit mä kysyin, et millon on seukit keikat pohjosessa. "Roppe" vastas, et 'Joskus syksyllä'. Okei, mä sit heräsin unesta ja tajusin, et hei.. Se ei ollu Robin vaan mein koulun LIIKUNNAN OPE! Olin siinä vähän ymmälläni et juu..

Katoin yhen Chaos Tuben videon, mis oli eri julkkiksii jotka toivotti hyvää joulua. Sit Robin oli siinä kans, mut Roppe kyl vähän urpoili. Linkkaan videon tähän loppuun sitte (:
Robinilla oli videossa aivan ihanat ilmeet x) Varsinki sillon, ku se nauro <33 Sillon Robin oli söpö :3

Tein niistä nauru ilmeistä kuva kollaasin:

Aivan ihana <3<3 Tohon valkoseen ruutuun tulee sit teksti!


Muuten! Aattelin tehä jotain Robiniin liittyvää joulukoristehöpötystä! Esim. joulukuusen koristeen :3

Myös jonku, et pakettiin joku tollanen kollaasi kuva ja valkoseen ruutuun kirjoten "Hyvää joulua _____:lle" Mitäs mieltä ootte?

Mut nyt linkkaan tähän sen Chaos Tuben videon!

http://www.chaostube.net/

Sen kuvan alla on se video. Alkaa Robinista ja loppuu Robiniin :D

Hyvää joulua kaikille! Laitan tänne sit seuraavaks postauksen, missä esittelen kaikki lahjat jos on jotain Robin aiheista. Jos ei, nii kerron vaan miten joulu meni! :)))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti