perjantai 7. joulukuuta 2012

Facebook- sivu Faniblogille!

Mä sain sen tehtyääää! Siis sivun facebookkii tosta mun Robin- fanisivusta! Käykäähän siis tykkäilemässä! Ja lukijaksi sitten Fanisivulla, linkki oikeassa reunassa!

Fb sivu: https://www.facebook.com/e.virallinenrobinfanisivu?skip_nax_wizard=true#

Kävin kattoos sen Roben elokuvan :3 Se oli IIIIIIHANA! Tulisjo kauppoihin, tai en oo varma tuleeko se edes, mut jos tulee, ni ostan heti julkasupäivänä! Jaaa viellää.. Haha :D Nauroin Robinille siinä leffassa! Se oli niiiiin URPO mitä mä just kuvittelin!

Mulla jäi elokuvastaki mieleen se "Njäh!" ja kans pusukala .3.
Mitä teillä jäi mieleen?

2 kommenttia:

  1. Njäh ! (: Espanjaks laulo:3 Ja seku ne pelas mölkkyy:D:D:D:D:D:D JJAJAJAJAJAJJAJAJ sitte ku toitoi JImi sano et 'koska seon luupillla mun korvissa. ehehhe hyvä vitsi' pari sekunttia Jimi,Maki ja Robin repee iha täysiää:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo :D Ja sit se, ku Robinii oltiin työntämäs veteen ku oli menossa uimaan :D

      Poista