torstai 13. joulukuuta 2012

Robin painajainen D::

Kuten otsikkoki kertoo, nii näin painajaista. Jatosiaan, Robin oli siinä!
Mä kirjotan eka edellisestä illasta/yöstä.. Taino kumminki ennenku pistin nukkuun ja näin unen.
Mä menin normisti 'nukkuun'. Olin kuitenki hetken koneella. No, sit en jaksanu enää olla koneella, ku tuli hirrrween kuuma ku kone surisi! Puhelin käteen>instagrammiin>Robin>kuvia katteleen>kommentoin. Kommentoin siihen, et "Robin NYT vastaa! Mitä sä haluut joululahjaks? Jos et kerro, nii lähetän vaan tikkarin :D" noin. No, sit mä pistin nukkuu. Aamulla, mun oli pakko, ihan PAKKO tarkistaa insta, koska se painajainen oli niin toden tuntunen :'<
JA!! Tää on mun mielestä painajainen, koska Robin on oikeesti kiltti ja ystävällinen. Täs unessa hän oli ilkeä :(

Uni:

Mä katoin unessa instagrammii et "JES, vihdoin Roppe vastas mun kommaan!" mut se ei ollu kiva sittenkää! Koska, ku luin sen Robinin vastauksen, nii siinä luki näin "Miks mä kertoisin mun joululahjatoiveet ku muutenki uhkailit mua?"
Sit mun ilme siinä unessa oli O_____O''?
Ja kun mä heräsin, nii tajusin, et se kirjotti siihen kommenttiin sen takii ehkä niin, etä sanoin "jos et kerro, nii lähetän vaan tikkarin :D".

Mut ONNEKS se oli vaan uni, ja Robin on oikeesti ystävällinen ja kiltti, jokseenkin vähän urpo :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti